Annons:
Etikett03-kommande-filmer
Läst 1136 ggr
sjukkatt
2017-03-16 18:53

Beaty and the Beast

Så då är det dags för premiär för Disneys nästa omgjorda klassiker! Jag ska se den på bio nu på lördag och efter en titt på trailen ser det välgjort ut. Bara att hoppas att handlingen är lika bra. Ska ni se den? Några förväntningar? Jag är inte så jätteförtjust i Gaston, hade nog velat se en annan skådis spela honom. ;-)

Annons:
molam
2017-03-17 16:26
#1

Njäee tror inte jag ska se den, såg Tarzans remake och hade stora förväntningar när jag såg trailern, men när jag väl sååg filmen blev jag extremt besviken, och därför ät jag rädd att det blir samma sak med Beauty and the beast. Jag håller mig till orginalen ^^

Ps. jag säger såhär nu, men kommer troligtvis att se den ändå då jag inte kommer kunna hålla mig xD Men tanken är att jag inte ska se den.

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

sjukkatt
2017-03-17 18:41
#2

Haha ok lycka till! 😂😅 Jag gillade Tarzan. Är det inte lite så att Disney följer böckerna, alltså de riktiga sagorna, när de nu satsar på live action? Fast i törnrosa så blir hon tydligen våldtagen av prinsen i sömnen så vet inte om det skulle vara så bra i en film. :-/

sjukkatt
2017-03-19 06:30
#3

Liten recension…

Filmen var verkligen snyggt gjord, men i vissa scener kunde man tydligt se animeringen. Speciellt på Odjuret..

Skådespelarna var otroligt duktiga och sjöng fantastiskt! Gaston var inte heller så tokig! Han och LeFou? gick bra ihop.

Det har gjorts en del ändringar här och där. Jag vill inte spoila så skriver inte vilka, men jag har ju enbart sett den tecknade versionen och tycker nog den känns mer mogen än den nya…Det har även lagts till en del nytt.

Jag tror inte jag behöver skriva mer nu..:-P är rädd jag kommer börja spoila.

Upp till toppen
Annons: