Annons:
Etikett05-tecknade-animerade-filmer
Läst 1132 ggr
sjukkatt
2016-05-26 19:38

Uppföljarna!

Så har ni någon favorit bland alla dessa uppföljare som gjorts?

Jag gillar verkligen Bambi 2, Sagan om Ariel, Askungen : det magiska trollspöet.

Ludde på äventyr är så gullig och Tillbaka till Landet Ingenstans har fin animering.

Annons:
molam
2016-05-26 22:13
#1

Ludde på äventyr, bambi 2 och Lejonkungen II Simbas skatt

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Calcifer
2016-05-28 23:59
#2

Lejonkungen II gillar jag skarpt, även om animeringen verkligen inte når upp till kvalitén av första filmen.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

sjukkatt
2016-06-25 23:00
#3

#2 ja och den med hakuna matata. Jag gillar att de har "hängt med" i bakgrunden i första filmen.. Stämmer det att det blir en uppföljare till zootopia eller är det mer en kortfilm som frost?

Jaguar_
2016-06-29 11:33
#4

Det är alltid svårt med uppföljare. De håller sällan måttet med den första hitten. Men Simbas skatt och "1an" med Timon och Pumba. De ligger typ bakom allt, så härligt! Bambi 2 är fint gjord och värdig uppföljare. Dock så är det lite att man måste pausa 1an när mamman dör och sen ta tvåan och sen tillbaka till 1an i slutet. Då hade de varit långfilm som passat 😃

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

nathaliejill
2016-12-07 23:18
#5

#3 Hoppas de gör det, vill gärna se vad som händer här näst.

Freddy20
2016-12-10 13:52
#6

#3 Inget officiellt än så det är bara rykten. Men regissörerna har hintat om att de skulle tycka det var kul att göra en uppföljare, så vi får väl vänta och se.

Annons:
Äppelsnäckan
2018-01-19 13:34
#7

Lady och Lufsen 2 gillade jag mycket som barn.

Micke och Molle 2 var mitt liv i flera år när jag var yngre, haha. Jag och min kompis lekte alltid att vi var olika karaktärer där i, det kommer alltid vara vår film. <3

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

Upp till toppen
Annons: