Annons:
Etikett09-lekar-övningar-tester
Läst 589 ggr
molam
3/1/16, 1:23 PM

Intressekoll för rittävling

Halloj alla ni som smyger omkring på disney! ^^ Det är lite dött här på disney nu i dagarna, så jag har en Fråga till er.

Skulle ni vilja ha några Temafasta Rittävlingar här på disney? Exempelvis Lejonkungen, KEjsarens nya Stil, Askungen, etc etc Dvs en Tävling där ni ska rita karaktärer från Diverse Disney filmer, eller liknande, Så blir det olika teman Varje månad också kanske kastar man in nått pris till vinnaren?

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
vendelay
3/1/16, 4:05 PM
#1

Det vore jättekul! Jag kommer inte att delta men det skulle vara superkul att se vad andra gör!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

[Charlotte Kittenheart]
3/6/16, 10:32 PM
#2

Ja, vad kul! 😃Kommer säkert att delta i många filmer 👍

Jaguar_
3/12/16, 4:22 PM
#3

Skulle ju vara kul 😃 Dock är mina ritgrejer instängda i ett rum och min studio är inte klar MEN skulle gärna vara med för skojs skull!

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Aleya
3/20/16, 12:05 PM
#4

Jag är gärna med. ☺

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

molam
3/20/16, 10:10 PM
#5

Det verkar Som om att det fins intresse för detta, får se om det blir nån rittävling snart då! ^^ Med ett pris, såklart! 👍

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Jaguar_
3/21/16, 4:18 PM
#6

😃

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Annons:
Upp till toppen
Annons: