Annons:
Etikett11-disney-channel
Läst 1783 ggr
Hoseok
2016-01-14 07:56

Disneydags

Kommer ni ihåg Disneydags som gick varje fredag/lördag/vad det nu var? 😃 Vilken serie gillade ni mest på det?

Annons:
molam
2016-01-14 08:30
#1

Yesss Favorit serien var nog Luftens hjältar (HEtte den så) xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Hoseok
2016-01-14 08:31
#2

#1 Ja det heter Luftens hjältar. x) Jag gillade räddningspatrullen och timon & pumba mest!

molam
2016-01-14 08:39
#3

Det är så synd att dsom inte går längre, Jag älskade timon och pumbaa med men jag var rädd för timon när jag var yngre xD Själva serien älskade jag dock ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Thotis90
2016-01-14 21:40
#4

Helt klart Luftens hjältar!

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Calcifer
2016-01-15 05:55
#5

Har ju gått med lite olika program. De äldsta hade Nalle Puh, en kort disneyklassiker, typ Kalle Anka, och sen Ducktales. Sen vet jag att det var Luftens Hjältar ett tag, och tror Nalle Puh byttes ut också. Mot Piff och Puff? Det enda jag vet är att vi har inspelat på VHS från början av 80-talet och då var det just Nalle Puh och Ducktales. Sen var väl Lilla Sjöjungfrun serien med också på senare tid har jag för mig.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

molam
2016-01-23 09:40
#6

Sitter just i detta nuet och kollar på Disneydags med systrarna xD Hittills har jag kollat på Bumbibjörnarna, Lilla sjöjungfrun och musse pigg xD Vet dock inte om nått mer har vart igång då jag Klev upp nio och gick direkt ut med hundarna och när jag kom in igen var systrarna halvvägs igenom Lilla sjöjungfrun :p

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
silversessan
2016-01-27 16:33
#7

Jag älskade typ alla serier som var med i Disneydags! Men jag vet att det gick något annat på fredagar också som jag gillade men ingen annan jag känner kommer ihåg det. Det handlade om en pojke och han hade en grå hund, har ingen aning om vad det hette. Någon som vet? 😃

Linnzy
2016-02-22 20:31
#8

Darkwing Duck! (har två vhs:er)

Jag grät stora tårar när jag fick veta att det skulle sluta sändas pga "våld och olyckor när några ungar imiterat serien"

Alltså alla gamla tecknade serier ha ju sin givna favoritplats.

Bumbipbjörnarna (har jag)

Nalle Puh

Ducktales (har jag)

Piff och Puff (har jag)

Luftens Hjältar (har jag)

Lilla Sjöjungfrun (har på vhs)

Aladdin

Sen gillade jag också Bonkers, men det fick inte heller vara så länge i tvrutan.

Unge Hercules…men det gick väl inte på Disneydags eller?

[Tuulikki]
2016-02-23 09:16
#9

Bumbibjörnarna tror jag

Jaguar_
2016-03-05 10:34
#10

Det gick på lördagar! YEY saknar det så mycket…Tittade på det tills det la ner. Jag älskade räddningspatrullen mest. Allt annat var klart jättebra också. Idag eftersom det inte finns så har jag köpt hem både tale spinn och Räddningspatrullen alla säsonger så jag kan göra eget disney på Lördagarna haha….men de kommer nog bli bättre när man får bara att köra disney med ;)

Har även köpt lite dvder med kalle anka och sånt med småavsnitt som de hade i diseny 😉 Här ska de bli mys pys!

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

hahael
2016-03-16 19:15
#11

räddningspatrullen var grejer de!

Klart att laxen ska ha en jolle

sjukkatt
2016-03-17 06:02
#12

Jag brukar se disneydags på barnkanalen, går ju på lördagar! Lilla sjöjungfrun och bumbibjörnarna. Hoppas de sänder resten av serierna också!

Darkwing duck samt räddningspatrullen😍

Aleya
2016-03-20 12:09
#13

Åh… det var så mycket men ducktales, räddningspatrullen, quack pack, långben och hans galna gäng, lilla sjöjungfrun, bumbibjörnarna… och det var nog alla. :)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Upp till toppen
Annons: