Annons:
Etikett10-disneyparkerna
Läst 348 ggr
Hoseok
2016-01-14 07:55

Where Dreams Come True

Någon här som varit på någon av Disney-parkerna över världen?
Hur var det? Vad var upplevelserna? Positiva? Negativa? Skulle du åka dit igen?

Om du inte varit på någon park: Vilken vill du åka till helst? Planerar du att åka någon gång i ditt liv? Vem skulle du helst vilja åka med?

Annons:
Calcifer
2016-01-15 06:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#1

Yep. Varit på både Disney Land och Disney Sea i Tokyo. Var helt fantastiskt och jag hade jätteroligt. Tog hur mycket bilder som helst, åkte karuseller, fikade på Alice i Underlandet restaurangen och njöt, njöt, njöt. Jag åkte själv för det var efter att jag hoppat av skolan men hade ungefär 2 månader att uppleva saker på så det var ett måste. Skulle utan tvekan åka tillbaka igen. Det negativa är väl köerna. Men eftersom jag var själv fanns det till många karuseller en "singles line" där jag kunde ställa mig = jag fick gå före rätt många och ibland bara stod i kö i 10 minuter där andra stod i kö i över en timme.

Bjussar på bilder. :P


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Hoseok
2016-01-15 10:17
#2

#1 Åh är så avundsjuk! 😂 

Jag vill helst till Disneyland i kalifornien, originalet. Men jag skulle lätt kunna tänka mig att åka till disney world paris också. Att flyga till paris är fånigt billigt, man kan hitta biljetter för 200 kr. Så det är ju inte "omöjligt" om man säger så.

Calcifer
2016-01-15 11:24
#3

Nä var helt klart värt det. Och det roligaste var nog att det var mest tonåringar där, väldigt få barn, haha. Köpte två T-shirts också för jag kunde inte låta bli. Har massor med fler bilder, men de flesta är tagna åt sidan och vänder sig aldrig rätt när man lägger upp dem på iFokus så orkar inte ens försöka. :P

Favoriten var när jag fick posera med Abu, när jag åkte en Indiana Jones bergochdalbana och sen en annan som hade en loop vilket jag tyckte var sjuuukt häftigt!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

leemland
2016-01-15 13:13
#4

Har inte varit på något av dom , men skulle verkligen vilja åka gill "originalet" i USA 🙂

Dock så har jag vänner som varit på den i Paris och dom hade inget bra att säga om det. Dyrt som ända in i, väldigt lång kö för att komma in , otrevlig personal och skitigt på gatorna. Så för min del så kommer det bli USA 😛 Om jag någonsin kommer dit 😉hahah

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: